Cidade para moverse
Programa · A Coruña cidade para moverse
Accións transversais
Mobilidade peonil
Transporte público
Bicicleta e VMP
Política de aparcadoiros
- Redeseño do plan de mobilidade.
- Compromiso de constitución dun ente para a xestión da mobilidade na comarca da Coruña, mentres non exista unha Área Metropolitana que asuma as competencias en materia de mobilidade.
- Remate dos traballos de redacción da nova ordenanza de mobilidade.
- Garantía de accesibilidade universal ás beirarrúas e aos edificios e equipamentos públicos, eliminando as barreiras que dificultan o acceso.
- Ampliación das beirarrúas para promover e facer posíbel a mobilidade peonil en todo o espazo público, independentemente da condición social, física, económica ou de calquera outro tipo das persoas.
- Creación de corredores peonís e extensión das áreas peonís.
- Actuacións urbanísticas de calidade, seguras e con usos plurais, en definitiva, centros de socialización e de convivencia.
- Mudanza nos tempos dos semáforos para que todas as persoas independentemente da súa condición poidan cruzar con seguridade.
- Elevación dos pasos de peóns -segundo as rúas- para rebaixar as velocidades dos coches e dar máis seguridade e accesibilidade aos peóns.
- Limitación no estabelecemento das terrazas na vía pública para garantir a mobilidade peonil e a accesibilidade.
- Instalación de medios mecánicos (elevadores) nas rúas onde o seu desnivel o fixer preciso.
- Prioridade dos camiños peonís accesíbeis cando se concedan ocupacións da vía pública de estadas, contedores de obra ou outros elementos removíbeis ou definitivos.
- Nova regulación das terrazas e vixilancia do cumprimento do principio de accesibilidade das rúas.
- Estudo da remunicipalización do servizo.
- Posta en marcha do carril bus.
- Reordenación das liñas de transporte público para conectar os barrios entre si, cos hospitais e centros sanitarios, os centros de ensino da cidade, os centros de traballo e os polígonos industriais.
- Modificación dos horarios para que o servizo ordinario comece máis cedo, contra as 6 da mañá, e remate ás 12 da noite.
- Mantemento da gratuidade dos transbordos.
- Modernización do sistema de pagamento no autobús:
- Ampliación da app de pagamento no autobús para todos os sistemas operativos dos móbiles.
- Modernización da tarxeta Millennium.
- Renovación da frota co obxectivo de que sexa menos contaminante.
- Comunicación permanente co sector do taxi para garantir unha maior calidade no servizo, tanto no que ten a ver cos dereitos dos traballadores e das traballadoras, a planificación, coa sinalización e coa capacidade das paradas de taxis, como na información sobre as obras e como lle afectan no desenvolvemento do seu traballo. Axilización e modernización dos trámites administrativos do colectivo do taxi co concello.
- Defensa da implantación dun carril bus-VAO nos accesos á cidade.
- Ampliación do carril bici nas vías en que for posíbel e mellora do existente, nomeadamente no que atinxe á seguridade.
- Modernización da ordenanza de mobilidade da cidade para regular o espazo no que teñen que circular os Vehículos de Mobilidade Persoal (VMP).
- Realización de campañas masivas de sensibilización sobre as normas de circulación das bicicletas e VMP.
- Posta en marcha do Bicirexistro.
- Ampliación do servizo de Bicicoruña: aumento do persoal e dos medios destinados a este servizo así como do número de estacións e bicicletas, inclusión de tándems para persoas con problemas de visión.
- Rescate das concesións daqueles aparcadoiros públicos sen concesión vixente.
- Impulso de acordos co pequeno comercio, a hostalaría e empresas da zona para o uso destes aparcadoiros.
- Instalación de aparcabicis nos aparcadoiros soterrados.
- Reformulación do servizo ORA e das zonas verdes para residentes co obxectivo de optimizar as prazas de aparcadoiro en superficie.